Умови Техпідтримки
- Деталі
- Створено: Четвер, 23 травня 2013, 14:10
Працюють два стаціонарні телефони тех.підтримки :
+38(03143) 2-33-33 +38(03143) 2-77-13
а також мобільні номери:
+38 (050) 628 13 22
+38 (097) 628 13 22
+38 (093) 628 13 22
(Щодня з 8:00 - 20:00. Неділя з 10:00 - 17:00 )
Шановні абоненти, перед зверненням до служби тех.підтримки переконливе прохання ознайомитися з декількома порадами. Якісно описана проблема вирішується набагато швидше.
- Зазвичай проблему можна вирішити простою перезагрузкою Вашого комп'ютера чи маршрутизатора, тому в першу чергу бажано виконати цю дію
- Виясніть тип і версію Вашої операційної системи.
- Якщо звертаєтесь до нас по телефону - спочатку вкажіть Ваш адрес а потім уже опишіть проблему.
- Для розуміння суті технічної проблеми, максимально чітко опишіть ознаки відсутності доступу в інтернет або до ресурсів локальної мережі.
Порядок прийняття заявки на ремонт, та виконання ремонтних робіт
- Якщо проблему неможливо вирішити - наші адміністратори створять заявку на ремонт, для чого потрібно надати такі дані:
-
- Населений пункт;
- Точний адрес;
- Номер контактного телефону;
- В найкоротший термін до Вас прибуде ремонтна бригада для усунення неполадки.