Вирішення помилки № 678 / 815 / 651

1. Перевірити статус підключення кабелю до мережевої карти, якщо Ви бачите в "Сетевых подключениях" "Подключения по локальной сети" зображення червоного Х, то перевірте чи підключено кабель до комп'ютера, можливо відключіть його і ще раз підключіть.

678X


Якщо статус підключення кабелю до мережевої карти не змінюється, - залишіть заявку за телефонами: 2-33-33, 2-77-13, +38 (050) 62-81-322,+38 (096) 33-77-806

2. Включити підключення по локальній мережі в "Сетевых подключениях" (Win + R на клавіатурі, ввести ncpa.cpl і натиснути Enter) або включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Комп’ютер > правий клік миші > Управління > Диспетчер пристроїв)

3. Встановити антивірусне ПЗ та виконати повну перевірку комп’ютера

4. Виконати в командному рядку (Пуск > Програми > Стандартні > Командний рядок) команду netsh winsock reset
 5. Дозволити в настройках фаєрвола протокол PPPoE, або видалити брандмауер.